لاغری سریع شکم بدون رژیم غذایی
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

یک شکم گنده و برآمده دشمن زیبایی و تناسب اندام است. بسیاری از افراد با رژیم های غذایی و یا فعالیت های بدنی توانسته اند به اندام ایده آل خود برسند. واقعیت اینجاست که همه افراد نمی توانند در تمرینات منظم ورزشی شرکت کنند گاهی تنبلی و گاهی هم مشغله زیاد و … مانع از انجام تمرینات بدنی مداوم می شود. لز طرفی بسیاری از رژیم های غذایی، نامطمئن هستند و  مواد مغذی لازم را در اختیار بدن قرار نمی دهند. در این مطلب برای لاغری سریع شکم چند راه ساده پیشنهاد می شود. با این راهکارها خیلی زود و بدون کوچکترین زحمتی از دست چربی های شکم خلاص می شوید.

 

لاغری سریع شکم بدون رژیم

حذف وعده های غذایی هیچ کمکی به کاهش چربی های دور شکم، نخواهد کرد. رژیم غذایی فقیر و نامناسب بدن را مستعد ابتلا به انواع بیماری ها کرده و سیستم ایمنی بدن را ضعیف می کند. هیچکس نمی خواهد برای خوش اندام شدن، سلامت جسمش را از دست بدهد. نخوردن شما را بیحال و سست می کند. عدم دریافت مواد مغذی حتی روی عملکرد ذهنی فرد نیز تاثیرگذار است.

لاغری سریع شکم بدون ورزش

لاغری سریع شکم

 

همه وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام را حتما میل کنید. در وعده صبحانه شیر بنوشید تا مقدار مناسب کلسیم، پتاسیم و منیزیم را دریافت کنید. این مواد در افزایش سوخت و ساز تاثیر دارند و شکم را به سرعت کوچک می کنند. از دست دادن وعده صبحانه مساوی با افزایش احساس گرسنگی در طول روز است.

ناهار را به فاصله ۴ ساعت پس از وعده صبحانه، صرف کنید. گرسنه ماندن به مدت طولانی، اشتهای فرد را بسیار افزایش می دهد و ناخودآگاه هله هوله خوری شروع می شود.

وعده شام را حداکثر تا قبل از ساعت ۷ میل کنید تا بدن فرصت هضم و جذب مواد غذایی را داشته باشد. برای جلوگیری از پر خوری در آخر شب، زود بخوابید.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: